من تنهایی رو دوست دارم...


هر چی بخوای هس


 

تنها که باشی صدسال یه بار به موبایلت رو نمیندازی تو شارژ...
تنها که باشی همیشه عطرت پر باقی می ماند...
تنها که باشی
 قهوه ات هرگز سرد نمیشود...
تنها که باشی هیچ چیز خنده دار نیست...
تنهاکه باشی موهایت را مرتب نمیکنی..
تنها که باشی بهمن هم مارلبروست..
تنها که باشی دیرتر شب میشود...
تنها که باشی همه خوشحالند...



نظرات شما عزیزان:

کیوان
ساعت16:50---29 مرداد 1393

تنهاییو دوس ندارم
همیشه از بچگی دوس داشتم یه یار باوفا داشته باشم فک کنم الان دارم
اون ک منو داره
ولی من خودم نمیدونم ک اونودارم یا نه ولی فک کنم دارمش دیگه
یارم انقده خوشگله ک نگو هم صورتش هم سیرتش
بخدا انقد دوسش دارم ک حاظرم هرکاری براش بکنم




پاسخ : حتما داری دیه ازش بپرس بت میگه



EhsAn
ساعت0:13---24 خرداد 1393
منم تنهایی رو دوست دارم



خوبی تنهایی اینه که تنها که باشی کسی نیست دلش برات تنگ بشه خودتی و خودت ....



بدیش اینه که کسی نیست پای در و دلت بشینه و دلداریت بده همه چی رو باید تو تنهایی خودت چال کنی...



مرسی بابت حضور گرمت
پاسخ:ممنون بابت اینکه همیشه بهم سر میزنی :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





/ چهار شنبه 21 خرداد 1393 / 18:42 / Κσ§ΑΓ /